40 mln. EUR Lietuvos didmenininkų ir gamintojų skaitmenizavimui
LR Ekonomikos ir inovacijos ministerija pradeda sutarčių pasirašymo etapą su įmonėmis, kurioms bus paskirstyta 40 mln. eurų paramos
dėl koronaviruso pandemijos padarinių pagal priemonę „E. komercijos modelis COVID-19“. Europos Sąjungos lėšomis siekiama skatinti
pasirengimą žaliajam ir skaitmeniniam ekonomikos atsigavimui. Paramos gavėjai įsidiegs klientų savitarnos sistemas, modernizuos kitus
procesus. Sistemų kūrimui prireiks IT specialistų ir nuolatos brangstančių programuotojų paslaugų.
Programa pakeičia darbuotojus ir veikia net tada, kai kiti miega
Tarptautinės kompanijos „DLS, OU Lietuva“, kurios pagrindiniu produktu – „DATALOGIC Commerce“ B2B užsakymų platforma – naudojasi 30 tūkst.
įmonių visame pasaulyje, atstovas Donatas Budzinauskas teigia, jog Vyriausybės planas ne šiaip paremti nuo pandemijos nukentėjusius
gamintojus, o paskatinti juos orientuotis į tvarumą yra labai savalaikis, nes artimiausiu metu rinkos susidurs su darbuotojų trūkumu.
O verslai, laiku nepriėmę savalaikių sprendimų, taps mažiau konkurencingi.
„Pagal priemonę „E. komercijos modelis COVID-19“ parama skiriama gamybos ir paslaugų sektoriuje dirbantiems verslams, siekiant paskatinti
įmones diegti informacines technologijas verslo sandoriams valdyti elektroniniu būdu. Dalis pareiškėjų, kurie vysto gamybą, gaus
finansavimą ir jiems diegsime klientų savitarnos sistemas. Mūsų siūlomas produktas - tai standartizuotas, rinkoje jau patikrintas
ir nuolat tobulinamas sprendimas. Jis taupo tiek pardavėjo, tiek pirkėjo laiką. Sistemos diegimo trukmė - kritiškai svarbi, ne tik
dėl Vyriausybės nustatytų paramos įsisavinimo terminų, bet ir dėl pačio projekto sėkmės. Norintiems atsinaujinti teks adaptuotis
prie naujų darbo principų ir per tą laiką neprarasti klientų. Tai gali užtrukti neprognozuojamai ilgai.
Kadangi „DATALOGIC Commerce“ jau yra sukurtas įrankis, jį didmenininkams galime įdiegti per mėnesį ar du, net su pritaikymais prie
kliento poreikių.“, - pasakoja „DLS, OU Lietuva“ atstovas D. Budzinauskas.
Žmogiškieji ištekliai gali būti nekreipti svarbesniems projektams
Klientų savitarnos sistemos padeda didmenininkams ir gamintojams automatizuoti užsakymų priėmimo procesą, o efektyvesnis resursų
panaudojimas verslui suteikia galimybes plėstis gerokai greičiau į kitas rinkas. „DATALOGIC commerce“ įrankis lengvai pritaikomas
įvairiomis kalbomis vykdomiems pardavimas - todėl pirkėjų paieška gali būti vykdoma daugelyje užsienio šalių. Statistiškai matoma,
kad skaitmenizavus procesus, sutaupoma apie 30 proc. vadybininkų laiko. Tiesioginė ekonomija didmenininkui su 10 pardavėjų gali
siekti 80 000 Eur per metus. O atlaisvintą vadybos laiką skyrus naujų procesų skatinimui ar esamų klientų kokybiškesniam aptarnavimui,
investicijų grąža išauga ženkliai.
Šiame etape Ekonomikos ir inovacijos ministerija sulaukė beveik 1700 pareiškėjų ir daugiau nei 1000-čiui Lietuvos įmonių tvariam
atsigavimui, po pandemijos sukeltų sunkumų paskirstys 40 mln. eurų.
„DLS, OU“ – didmeninės prekybos sprendimų diegėjai, sprendžiantys klientų užsakymų valdymo klausimus ir padedantys dirbti efektyviau.
Komandos branduolys turi 15 metų sistemų kūrimo patirtį ir kiekvieną dieną siekia tapti geriausiu didmeninės prekybos sprendimu visoje
Europoje.
2022 02 04