Trūksta pardavėjų? Išeitis – procesų skaitmenizavimas

Lietuvos banko atliktoje apklausoje dauguma bendrovių teigia, kad atlyginimų pokyčius į didėjančią pusę dažnu atveju lems darbuotojų trūkumas. Užmokestį artimiausiu metu numato kelti beveik 60 proc. šalies įmonių. Tuo tarpu tarptautinė kompanija „DLS, OU“ didmenininkams ir gamintojams siūlo problemas spręsti, įsigyjant programinę įrangą, kuria jau naudojasi daugiau nei 30 tūkst. klientų visame pasaulyje.
 

Programa pakeičia darbuotojus ir veikia net tada, kai kiti miega

Naudojant „DATALOGIC commerce“ sprendimą su tais pačiais žmogiškaisiais resursais daugelis verslų lengvai pasiekia didesnio efektyvumo, nes pilnai skaitmenizuoti ir adaptuoti pardavimus užtrunka vos iki 40 dienų. Vėliau viską valdo sistemą, už kurios sklandų veikimą atsakingi kūrėjai.
„Automatizavus užduotis tas pats darbuotojų skaičius gali aptarnauti daugiau klientų ir didesnį užsakymų srautą. Atlaisvintus darbuotojus galima panaudoti itin svarbiai komunikacijai, naujų klientų paieškai ar naujovių pristatymui, - pasakoja Donatas Budzinauskas „DLS, OU Lietuva“ direktorius. – Gyvas kontaktas su pardavimų vadybininku yra labai svarbus, tačiau būtinas ne kiekvienu atveju. Dalis klientų, ypač skirtingose šalyse, kalbantys skirtingomis kalbomis, labai mielai perka iš skaitmeninio katalogo be jokio kontakto su darbuotoju. Tai ne tik sutaupo pardavėjų darbo valandas - kas tuo pačiu taupo bendrovės išlaidas ir, žinoma, didina pelną - tačiau netgi sukuria papildomo pardavimo galimybę: vadybininkas dažniausiai pardavinėja pagrindines prekes, o priedai ir aksesuarai gali likti užmiršti. Kataloge pirkėjas mato priedus ir jie dažnai patenka į užsakymų krepšelį“.
 

Vienodas klientų aptarnavimo standartas

Šio įrankio pagalba automatizuoti B2B užsakymai suteikia verslui konkurencinį pranašumą ir perkelia jo klientų aptarnavimo kokybę į kitą lygį. Dažnai pardavėjai neužtikrina vienodo aptarnavimo, skiriasi kompetencijos, pripranta pardavinėti vieną ar kelis sau artimus produktus, dėl krūvio nespėja sekti naujienų, nepasiūlo naujovių ar kitų produktų. Automatizuoti sprendimai eliminuoja šias problemas, nes sistema veikia pagal vieną numatytą standartą, rodo naujoves, pasiūlo papildančias ar panašias prekes.
 

Skaitmenizuoti sprendimai sutaupo net 25 proc. darbo laiko

„DATALOGIC commerce“ sistema padeda didmenininkams ir gamintojams automatizuoti užsakymų priėmimo procesą. Efektyvesnis resursų panaudojimas verslui suteikia galimybes augti greičiau. Paskaičiuota - jei įmonėje dirba 10 pardavėjų, tai per metus, skaitmenizavus procesus, sutaupoma net 25 proc. laiko naujiems pardavimams ar kitiems projektams, o pinigine išraiška - ekonomija nuo 80 000 Eur.
 

Nereikalingos pradinės investicijos

Viena iš priežasčių, kodėl gamybos įmonės ir didmenininkai renkasi šį sprendimą – mokėjimai, į kuriuos jau įskaičiuoti programos palaikymo bei priežiūros kaštai, vyksta kas mėnesį. Klientams nebereikia samdyti savo programuotojų individualiems poreikiams ar priežiūrai, nes naudojami funkcionalumai yra patikrinti ir lengvai valdomi.
„DLS, OU“ – didmeninės prekybos sprendimų diegėjai, sprendžiantys klientų užsakymų valdymo klausimus ir padedantys dirbti efektyviau. Komandos branduolys turi 15 metų sistemų kūrimo patirtį ir kiekvieną dieną siekia tapti geriausiu didmeninės prekybos sprendimu visoje Europoje.
2021 11 09